Aflată într-o perioadă în care este asaltată de o serie de sesizări și nemulțumiri față de slaba administrare a municipiului, Primăria Lugoj a fost obligată, în urma recomandărilor auditului intern să efectueze un sondaj de opinie pentru evaluarea “satisfacției cetățenilor municipiului Lugoj, față de calitatea serviciilor oferite de către Primărie”.
“Obiectivul sondajului este îmbunătățirea comunicării dintre autoritatea publică și cetățenii-beneficiari ai serviciilor publice, precum și a managementului instituțiilor administrației publice locale”.
Întrebările din acest chestionar sunt anonime și confidențiale.
Cei care nu știu să răspundă, trebuie să bifeze ”Nu știu” sau ”Nu răspund”.
Demersul se înscrie în activitatea grupului de lucru pentru implementarea Strategiei Naționale Anticorupție 2016-2020.
Chestionarul, care cuprinde 16 întrebări, este afișat pe site-ul primăriei, în partea stângă, sus, trebuie completat în format Word și trimis la adresa de e-mail: personal@primarialugoj.ro.
Va fi interesant de văzut dacă autoritățile vor avea și curajul să publice rezultatele sondajului, după ce lugojenii vor răspunde la întrebări precum: “sunteți mulțumit de serviciile publice oferite de primărie?” sau ce credeți că ar trebui să se schimbe pentru creșterea calității, eficienței, transparenței, și integrității serviciilor oferite cetățenilor?”, sau “în ce măsură considerați că serviciile publice oferite de Primărie corespund nevoilor cetățenilor orașului?”, sau “există o problemă căreia doriți ca Primăria să îi acorde mai multă importanță/atenție?”, sau “cât de mulțumit sunteți față de comportamentul funcționarilor din primărie?”, sau “vi s-a cerut vreodată mită sau atenții din partea funcționarilor Primăriei pentru rezolvarea favorabilă a problemei dvs.?”, sau “sunteți mulțumit de soluționarea problemei?”.