Învățarea optimizării motoarelor de căutare poate fi la început copleșitoare. Există multe de învățat. Dar pentru a deveni competenți în SEO este cu siguranță o întreprindere realizabilă.
Dacă sunteți nou în lumea SEO, probabil că aveți unele preocupări precum:
- Timp. Va dura ani de zile pentru a învăța SEO?
- Supraîncărcare informațională. Există atât de mult conținut SEO legat de internet, de unde încep?
- Informații contradictorii. În cine să am încredere când găsesc păreri diferite?
- Teama de ceva tehnic. Trebuie să fiu tehnic pentru a reuși?
- Educație. Am nevoie de cursuri de SEO pentru a lucra în SEO?
Acum să începem!
Aceste cursuri de SEO vă pot economisi timp.
Obțineți o slujbă entry level în SEO. Lucrați în interior, efectuând SEO pentru compania pentru care lucrați. Unul dintre avantajele majore ale unui loc de muncă entry level este că probabil veți avea un mentor care vă va ajuta pe parcurs. Acest lucru poate accelera procesul de învățare și dezvoltarea dvs. ca SEO.
Cea mai importantă trăsătură pe care o căutăm este pasiunea despre SEO. Nu trebuie să fii un guru SEO, dar trebuie să ai motivația înnăscută pentru a învăța lucruri noi pe care această carieră le cere.
Să ai propriul tău site web este o necesitate, indiferent despre ce este vorba sau cum se clasează, deoarece înseamnă că înțelegi cum gândesc proprietari de site-uri și probabil că te gândești deja la numărul de vizitatori.
Citește și: 7 greșeli de conducere pe care le poți face ca un nou manager
Partea importantă aici este că aplicați ceea ce învățați.
Google și alte motoare de căutare păstrează secret secret funcționarea interioară a algoritmilor lor. Tot ce putem face este să speculăm și să testăm. Problema cu speculațiile este că, dacă o idee pare credibilă, ea devine acceptată cu nerăbdare ca adevăr fără ca datele să susțină speculația.
Dacă o tactică SEO a funcționat pentru un site web, asta nu înseamnă că același lucru poate fi aplicat cu succes unui alt site.
Cum să gestionați informațiile contradictorii
- Credeți numai surse credibile. Resursele pe care le veți găsi mai jos sunt toate surse credibile pentru informații SEO.
- Credeți în analiza statistică și fiți sceptici față de dovezile anecdotice. Când dovezile sunt anecdotice, testați-le întotdeauna singur.
- Mizați pe mai multe surse. Încercați să nu urmați doar o resursă SEO care vă place cu adevărat.
- Testați, testați și testați încă ceva. Nu respectați orbește toate tacticile SEO recomandate.
O certificare pe care ar trebui să o urmăriți pe măsură ce învățați SEO este calificarea individuală Google Analytics. Această certificare vă va arăta toate funcționalitățile și caracteristicile oferite de Google Analytics.
Conferințele SEO pot fi o experiență minunată pentru persoanele noi în industria SEO. Deși aceste conferințe sunt costisitoare, există o serie de avantaje ale participării, cum ar fi:
- Mai bună înțelegere a SEO
- Aflați despre cele mai noi tehnici care funcționează în industrie
- Oportunități de rețea
Care este planul tău acum?
Acum ar trebui să știi ceea ce nu știi. E timpul să completați aceste lacune de cunoștințe prin propriile dvs. cercetări!
Sursa foto: Pixabay.com