În ziua de astăzi comercializarea alimentelor a devenit o activitate mult mai complexă si cu mult mai multe semnificatii. Consumatorii cauta anumite experiente cu fiecare achizitie, de aceea tu trebuie sa te straduiesti sa te adapezi nevoilor lor, pentru ca acestia sa creeze o legatura cu magazinul tau care trebuie sa-i incante așteptările de fiecare data. Este important sa faci in asa fel incat magazinul tau sa fie caracterizat de calitate si profesionalism, pe baza vizitelor zilnice ale clientilor.
Iata asadar care ar fi strategia potrivita in ceea ce priveste activitatea magazinului tau pentru a avea rezultatele pe care ti le-ai propus
- Acorda atentie modului in care este organizat
Clientii isi vor face o prima impresie despre magazinul tau inca de la intrare, asa ca acorda atentie modului in care aceasta se prezinta. Usile sunt deschise? Coridorul de intrare este curatat si organizat? N-ai lucruri depozitate inutil care sa-i incurce pe oameni? Pot acestia sa vada cu usurinta produsele si n-ai raioane aprovizionate doar partial? Atunci inseamna ca esti pe drumul cel bun.
- Scoate in evidenta alimentele
Pentru a pune in valoare produsele pe care le comercializezi ai nevoie si de un decor pe masura. Fii sigur ca sunt depozitate si aranjate corespunzator pentru a iesi in evidenta, iar clientii sa le observe cu usurinta. Un aspect foarte important, este sa ai grija ca acestea sa arate si sa fie tot timpul proaspete. Nimeni nu este incantat sa aleaga un fruct bun din cateva aproape stricate. In acest sens trebuie sa acorzi atentie sursei de aprovizionare , modului de trasportare si de depozitare odata ce ajung in magazin. Pentru a fi sigur ca ajung in stare buna, opteaza pentru transport frigorific de la Lamaritec.ro. Astfel nu-ti vei asuma ricuri cu privire la starea alimentelor care urmeaza sa se afle pe rafturi, la dispozitia consumatorului.
- Creează raioane interactive
Ce zici sa le oferi clientilor tai experiente inedite? Instaleaza un raion de mancare calda. Una raion poate deveni, pe de alta parte un ini gratar. Sau ce zici cu unul care ofera deserturi irezistibile, cum sunt biscuitii inmuiati in ciocolata sau briose cu fructe proaspete. Ofera-le retete delicioase, iar acestia nu vor ezita sa se aseze la coada.
- Asaza alimentele strategic
Alimentele tale de baza, cum ar fi de exemplu fructele si legumele ar trebui sa se afle intr-un loc strategic astfel incat oamenii care intra in magazin sa nu le treaca cu vederea. Rafturile ar trebui sa fie alese in ordinea in care consumatorii aleg alimentele. Acestea se vor afla la prima intrare, pe partile laterale astfel, mai intai gustarile apoi bauturile iar spre final alimentele care genereaza cumparaturi impulsive. Totodata, fa-i pe clienti sa aleaga mai usor optiunile pe masura ce se deplaseaza.
In concluzie, daca vrei sa cresti vanzarile magazinului tau in mod constant atunci asigura-te ca aplici si o strategie de succes. Modul in care acesta este organizat, modalitatea de distribuire a alimentelor, elementele originale, interactive pe care le integrezi pot oferi clienților experiențe plăcute pe baza cărora te vor alege pe tine pentru viitoare cumparaturi.
Sursa foto: unsplash.com