După câţiva ani de pauză, Timiş Rally revine în zona Lugojului. Competiţia programată în 27 şi 28 aprilie se va bucura de participare internaţională, cap de afiş fiind vicecampionul mondial din 1993, francezul Francois Delecour.
După câţiva ani de pauză, Timiş Rally revine în zona Lugojului. Competiţia programată în 27 şi 28 aprilie se va bucura de participare internaţională, cap de afiş fiind vicecampionul mondial din 1993, francezul Francois Delecour.
Cu aproximativ trei săptămâni până la startul Timiş Rally, organizatorii au oferit lămuriri suplimentare vizavi de competiţia din 27 şi 28 aprilie. Etapa a doua a sezonului are 12 probe speciale în lungime totală de 108,1 kilometri, startul fiind dat cu o superspecială în centrul Timişoarei şi cu 11 probe în zona Lugoj-Nădrag.
Prima probă va avea loc vineri, 27 aprilie, începând cu ora 15,31. Pe Podul Traian din Timişoara bolizii vor sprinta cu peste 100 kilometri la oră. „Am gândit un traseu de viteză în care piloţii să facă show. Startul va fi dat de lângă baza de canotaj şi piloţii pot atinge şi 130 de kilometri la oră. Circulaţia tramvaielor va fi întreruptă câteva ore”, a anunţat promotorul Mihai Leu, în cadrul unei conferinţe de presă.
Urmează apoi cele 11 probe speciale din zona Lugoj- Nădrag de sâmbătă, 28 aprilie. Acestea totalizează 107 kilometri de asfalt la Nădrag, Mâtnicu Mic, Fârdea Lac, Surducu Mic şi Hăuzeşti.
Aici mai sunt mici probleme cu asfaltul, însă organizatorii speră că vor fi rezolvate până în ziua concursului. „Din punct de vedere tehnic probele sunt cele cunoscute. Asfaltul este OK în proporţie de 90%, mai e porţiune în lungime de câţiva kilometri la Mâtnic unde trebuie reparaţii dar sunt sigur că va fi rezolvată”, a spus fostul campion mondial de box.
Start festiv la Lugoj
Comandamentul, secretariatul şi centrul de afişaj de la Lugoj vor fi stabilite pe Drumul Făgetului în incinta Autolugojana. Sâmbătă dimineaţă de la ora 8 va fi un start festiv în Lugoj, din faţa firmei Lucprest-Bomet (vizavi de Honeywell), iar de acolo se pleacă spre probele speciale din zona Surduc, Mâtnic, Hăuzeşti.
Organizatorii se aşteaptă şi la o importantă participare din străinătate. „Mizăm pe 50-60 de echipaje din ţară şi 10-20 din Ungaria. Va veni şi Delecour, un pilot cu mare experienţă care anul ăsta a ocupat locul 6 în Raliul Monte Carlo”, a mai precizat Mihai Leu care mai spune că ambiţia sa este introducerea raliului în calendarul mondial! „Un oraş ca Timişoara nu poate să nu aibă o etapă de raliu. Sper ca Arad şi Timişoara să se bată pentru titlul de cel mai bun raliu al anului. Şi de ce nu, în 2 sau 5 ani vrem să facem din Arad şi Timişoara o etapă comună pentru Campionatul Mondial…”.