Miercuri, 5 martie, la ora 10, în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Lugoj va avea loc o sesiune de informare care se adresează administraţiei publice locale, crescătorilor de animale, fermierilor, oamenilor de afaceri, cetăţenilor din mediul rural.
La întâlnire participă reprezentanţi ai Instituţiei Prefectului Judeţul Timiş, ai Consiliului Judeţean Timiş, ai Agenţiei de Plăţi şi Intervenţii în Agricultură – Centrul Juteţean Timiş, ai Oficiului Judeţean de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit Timiş, ai Direcţiei pentru Agricultură a judeţului Timiş, ai Compartimentului Judeţean pentru Dezvoltare Rurală – Autoritate de Management pentru PNDR, ai Camerei Agricole a Judeţului Timiş, ai Direcţiei Sanitar Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor Timiş.
În cadrul sesiunii vor fi abordate probleme cu referire la:
– Preluarea cererilor SAPS pentru anul 2014, informaţii privind modul de solicitare a acestora, actele doveditoare privind dreptul de utilizare asupra suprafeţelor;
– Reconversie vie-pomi;
– Culturi agricole bio;
– Atestare depozite cereale şi plante tehnice, seminceri;
– Obţinerea autorizaţiei de produse tradiţionale;
– Înregistrarea anuală în Registrul Exploataţiilor Agricole;
– Informaţii privind noul Program Naţional de Dezvoltare Rurală;
– Programul Leader;
– Informaţii privind sănătatea animală (sacrificarea, comercializarea, documente de mişcare, exporturi);
– Programul Naţional Apicol;
– Informaţii privind consumul, desfacerea, centrele de colectare a laptelui;
– Cursuri pentru agricultori;
– Consultanţă în scrierea de proiecte.