Primăria Lugojului a anunțat că licitația pentru delegarea gestiunii de salubrizare a Municipiului Lugoj a fost finalizată. Câștigătoarea licitației este societatea de salubritate deținută de Consiliul Local Lugoj, singura ofertantă.
“În momentul de față putem spune că procedurile de stabilire a unui operator local pentru activitatea de salubrizare a Lugojului au fost finalizate. Noul contract a fost încheiat cu societatea Salprest. Durata contractului este de cinci ani. Deja am avut o serie de discuții cu conducerea societății și am stabilit în primă fază câteva direcții de acțiune. În primul rând s-a hotărât ca Salprestul să ridice containerele tip clop pentru deșeuri selective, pe care noi le-am cumpărat în anii trecuți. Este vorba de un total de 137 de containere speciale amplasate în cartierele lugojene. De la Retim avem o solicitare de cumpărare a clopotelor de culoare verde destinate adunării sticlei. Sunt 24 de bucăți pe care Retimul va decide unde le va amplasa. Containerele clopot luate din cartiere vor fi relocate pe teritoriul municipiului, pe domeniul public, în parcuri și în zonele cele mai frecventate din perimetrul central. De asemenea Salprestul va ridica containerele din plasă de sârmă, din cartiere, folosite pentru adunarea PET-urilor. Vor fi ridicate și pubele pentru gunoi menajer care au mai rămas în unele cartiere din municipiu. În gestiunea Salprestului vor rămâne containerele de moloz de 20 m.c. de la ieșirea spre Reșița Principalele sarcini ale Salprestului sunt măturatul străzilor, spălatul carosabilului și a trotuarelor, deszăpezirea, dezinsecția, deratizarea, cositul domeniului public, coșeritul, întreținerea toaletelor ecologice etc.”, a spus Francisc Boldea, primarul Lugojului.
Salprest va începe oficial activitatea în baza noului contract din 15 iunie. De la 1 mai societatea Salprest nu mai adună gunoiul menajer și deșeurile reciclabile de la populație, această activitate fiind preluată de Retim.