Societatea Salprest recurge la metode judiciare pentru îmbunătăţirea situaţiei încasărilor din casierie.
În ultimele săptămâni, au fost întocmite 60 de dosare, care vor intra pe rolul instanţei, pentru aducerea la zi a plăţilor în cazul unor contractanţi care nu şi-au respectat termenele de plată pentru ultimele trei luni.
Suma pe care operatorul de salubritate nu a încasat-o se ridică la aproape 50.000 de lei.
Este nevoie de 30 de zile de la înaintarea dosarelor până la o decizie a instanţei, care merge apoi la executorul judecătoresc.
În luna iunie, Salprest avea un minus de circa 120.000 de lei.
“Am făcut eforturi mari să recuperăm banii şi să reducem costurile societăţii. Au fost reduse costurile cu mentenanţa utilajelor pe care le avem, a scăzut numărul personalului şi au fost urmăriţi restanţierii mai vechi de 90 de zile, care au fost daţi în judecată”, a explicat inginerul Mircea Ghera, directorul Salprest.
Societatea de salubrizare a recuperat aproape 60.000 de lei, din datoria de 120.000 lei. Cele mai multe probleme în situaţia încasărilor este la beneficiarii de servicii, persoane fizice.
În unele cazuri au fost cumulate datorii de până în 1.300 de lei, pentru un singur contract.