Comitetul pentru situații de Urgență, întrunit în ședință la Primăria Lugoj, a instituit o serie de măsuri pentru a preveni posibila răspândire a coronavirusului, Astfel, Primăria Lugoj limitează accesul cetățenilor doar la parterul clădirii, mai precis la registratură, unde se pot depune actele, fiind interzisă deplasarea la etajele superioare.
Cel mai mare aflux de cetățeni este însă la Serviciul de Impozite și Taxe, care va continua să lucreze și în zilele următoare, însă cu regim special. Astfel, accesul va fi limitat la maxim trei persoane în incinta unde sunt amplasate casieriile, ceilalți urmând să aștepte pe hol eliberarea unui loc pentru plata taxelor, impozitelor sau amenzilor de circulație. Toate acestea pot fi plătite însă și on/line pe portalul www.ghiseul.ro.
Autoritățile locale au emis și un comunicat prin care suspendă toate activitățile publice până la 31 martie.
”Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștința cetățenilor că, la recomandarea Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Timiș, se sistează până la data de 31 martie 2020 toate evenimentele publice –activități publice sau private, în incinte sau în aer liber – indiferent de numărul de participanți. Această măsură a fost luată având în vedere contextul epidemiologic existent la nivelul județului Timiș reprezentat de depistarea a 5 cazuri pozitive, a numărului mare de persoane izolate la domiciliu, precum și a poziției geografice a județului (8 puncte de trecere a frontierei din care 7 terestre și unul aerian) care expun populația la riscuri suplimentare”, se arată în anunțul Primăriei Lugoj.