„Noi nu am reuşit să intrăm în sistem, se blochează serverul, dă eroare de conexiune, îţi ia cam jumătate de oră să eliberezi o reţetă electronică. E o pierdere de vreme absolută, mai ales că pacienţii aşteaptă la uşă pe căldură. Nu cred că vreun medic din Lugoj a reuşit să elibereze până acum vreuna”, ne-a declarat asistenta doamnei dr. Drăgulescu.
La Bethausen medicul a eliberat toată ziua de luni reţete electronice
Cu toate că doctorul Aurel Petcu de la dispensarul din Bethausen a reuşit luni să elibereze peste 10 reţete, oamenii s-au întors de la farmacie cu mâna goală. „Soţul meu a eliberat numai electronic toată ziua de ieri. Fiind început de lună şi de săptămână am şi avut foarte mulţi pacienţi. Din păcate, ei nu au rezolvat nimic nici la farmacia din localitate, nici la cele din Lugoj, deoarece nu le merge sistemul”, ne-a spus soţia medicului din Bethausen.
„La farmacia noastră s-a prezentat o singură persoană până acum cu reţetă electronică, dar nu a funcţionat ceva şi nu am reuşit să eliberăm medicamentele. Altă reţetă nu am mai primit”, ne-a declarat şi şefa farmaciei Salvia din Lugoj.
La nivelul Casei de Asigurări de Sănătate s-a înfiinţat o linie telefonică la care medicii prescriptori pot sesiza orice neregulă apărută în sistem. Numerele sunt 0736203660, 0736203662 şi 0736203666.