Primăria Municipiului Lugoj organizează un concurs de recrutare pentru ocuparea a două posturi de funcţionar public vacante la Compartimentul Investiţii. Primăria Municipiului Lugoj organizează un concurs de recrutare pentru ocuparea a două posturi de funcţionar public vacante la Compartimentul Investiţii.
Posturile scoase la concurs sunt de inspector, grad profesional superior şi inspector, grad profesional principal.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici – republicată, cu
modificările şi completările ulterioare, să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul „inginerie civilă” – construcţii civile, industriale, construcţii de drumuri şi poduri şi inginerie urbană, vechime minimă în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea funcţiei publice: 5 ani pentru funcţia de inspector principal şi 9 ani pentru funcţia de inspector superior, cunoştinţe operare pe calculator – nivel mediu.
Dosarele se vor depune la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Compartiment Resurse Umane până la data de 13.08.2012.
Proba scrisă se va desfăşura în data de 23.08.2012, ora 10.00, iar interviul se va susţine în data de 28.08.2012, ora 1400 la sediul Primăriei Municipiului Lugoj din P-ţa Victoriei, nr. 4.
Relaţii suplimentare la Compartiment Relaţii cu Publicul, camera 7, tel.
0256/352240, interior 210.
Bibliografia pentru concursul de recrutare este următoarea:
1. Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici – republicată,
cu modificările şi completările ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici –
republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
3. O.U.G. nr. 34/2006 – privind atribuirea contractelor de achiziţie publică,
a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de
concesiune de servicii;
4. H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor
referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din O.U.G. nr.
34/2006;
5. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii;
6. H.G. nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţii a
lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora;
7. H.G. nr. 51/1996 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a
lucrărilor de montaj utilaje, echipamente, instalaţii tehnologice şi punerii
în funcţiune a capacităţilor de producţie.