Partidele politice din Lugoj sunt mai presus decât orice organizaţie sau societatea comercială care activează în municipiu.
Partidele politice din Lugoj sunt mai presus decât orice organizaţie sau societatea comercială care activează în municipiu. Pentru panourile electorale care au împânzit oraşul ar fi trebuit să achite o taxă de publicitate, aşa cum li se solicită tuturor contribuabililor, lucru care nu s-a întâmplat în realitate.
Purtătorul de cuvânt al Primăriei Lugoj nu a fost lăsat să ne furnizeze o informaţie simplă: câţi bani s-au încasat de la formaţiunile politice care au expus panouri? „Nu avem astfel de date la momentul acesta. Vă rog să faceţi o solicitare scrisă”, ne-a declarat Angelica Rus, purtătorul de cuvânt al Pirmăriei Lugoj.
Cele mai multe materiale electorale amplasate pe spaţiul public le are chiar USL, formaţiune din partea căreia candidează primarul Francisc Boldea. Am cerut şi purtătorului de cuvânt al PSD să ne spună câţi bani a achitat partidul pentru afişajul electoral din oraş, însă aceasta ne-a spus că nu poate da astfel de informaţii.
Celălalt partid care a pus panouri pe domeniul public este PDL. Marius Martinescu, preşedintele democrat liberalilor lugojeni, a recunoscut că nu s-a plătit niciun ban. „Atât cât a plătit şi USL-ul. Nu ni s-a pretins nicio taxă, domnule! Nu am plătit niciun ban!”, a spus Martinescu.
La începutul campaniei electorale USL a solicitat Primăriei aprobare pentru amplasarea a 13 panouri şi 40 de bannere, iar PDL pentru 18 panouri şi 25 de bannere.