Odată cu apariţia OUG nr. 77/2013 posturile vacante din primării se desfiinţează, iar ocuparea posturilor se permite prin concurs, după regula ”unu la unu” (un angajat plecat, unul venit).
Odată cu apariţia OUG nr. 77/2013 posturile vacante din primării se desfiinţează, iar ocuparea posturilor se permite prin concurs, după regula ”unu la unu” (un angajat plecat, unul venit).
Primul concurs al noului val de angajări s-a ţinut în 13 septembrie, iar compartimentul de Constatate, Impunere Executare Silită are deja un angajat.
Între timp se mai derulează concursuri pentru cinci posturi, dintre care cel mai important este cel de director al Clubului Sportiv Municipal.
Cele şapte posturi la care încă se mai pot depune dosare sunt:
– inspector superior – Direcţia Tehnică, Compartiment Tehnic
– inspector asistent – Compartiment Licitaţii
– îngrijitor – Direcţia de Administraţie Publică Locală, Compartiment Administrativ-Gospodăresc
– inspector de specialitate, gradul I – Direcţia Urbanism, Compartiment Patrimoniu-Inventar
– director executiv – Direcţia Tehnică
– inspector principal – Birou Management Proiecte Programe
– inspector principal Direcţia de Administraţie Publică Locală – compartiment Secretariat-Arhivă
Al şaptelea este un concurs de promovare în vederea ocupării pe durată nedeterminată a funcţiei publice de director executiv al Direcţiei de Administraţie Publică Locală. Acest concurs este adresat doar funcţionarilor din cadrul aparatului de specialitate al primarului.
Detaliile privind bibliografia şi condiţiile de concurs le găsiţi pe site-ul Primăriei Lugoj.