Noul bazin acoperit se va numi Spa Lugoj, numele fiind trecut cu litere mari pe frontonul noii clădiri. În prezent, se montează panourile de sticlă laterale pentru a întregi faţada.
Centrul Spa va avea un bazin de înot lung de 25 de metri, lat de 12 şi cu o adâncime cuprinsă între 1,6 şi 1,9 metri, cu şase culoare de câte doi metri lăţime. Bazinul va fi proprietate a municipiului Lugoj, iar drept de administrare îl va avea Consiliul Local prin „Meridian 22”.
Administratorul va răspunde de toate activităţile ce se vor desfăşura în interiorul imobilului, va răspunde şi de întreţinere sau reparaţii. Accesul în incintă va fi zilnic între orele 10-20, iar sâmbăta şi duminica, de la 9 la 15.
Autorităţile locale anunţă prin vocea primarului Francisc Boldea că au pus la punct un regulament pentu exploatarea bazinului.
„Intrarea la centrul Spa se va face pe bază de bilete, brăţări electronice, legitimaţii ori abonamente valabile între orele 16-20, ori cu contracte de închiriere. Vom acorda reduceri mari pentru copiii preşcolari şi elevii de şcoală primară ori gimnazială. Vor avea prioritate competiţiile organizate pentru copii şi juniori. Pe sume modice, vom organiza cursuri de înot pentru aceleaşi categorii de copii. Accesul la acestea se va face pe bază de tabel înaintat de unităţile şcolare”, a precizat edilul şef Francisc Boldea.
În regulament mai sunt subliniate şi alte aspecte: fiecare beneficiar va fi obligat să folosească duşul înainte de intrarea în apă; având în vedere adâncimea apei, minorii de până la 14 ani vor fi obligatoriu supravegheaţi de părinţi; săritul în apă este interzis din alt loc decât din bloc-starturi.
Chiar dacă vremea se arată nefavorabilă, primarul e încrezător că obiectivul va fi dat în folosinţă la data şi ora anunţate: 14 august, ora 19.
Cu orarul in weekend de la 9 la 13…din start este in defavoarea Consiliului Local,trebuie regandit orarul.
Ar trebui sa se mai gândească la orar,mai ales duminica….dar nici in timpul săptămânii nu ar strica
D-le Primar faceti o pauza si ocupati-va si de problemele salariatiilor ca si datorita lor faceti astfel de proiecte.