Până în luna iunie 2018, primăria din Lugoj, va fi dotată cu sisteme ultramoderne de supraveghere video, de detecție și alarmare antiefracție și de control acces în instituție.
Autoritățile locale au prevăzut 185.000 de lei pentru implementarea acestui proiect.
“Banii vor fi alocați în ședința extraordinară din 27 iulie. Vom avea camere video atât pe exteriorul clădirii, dar și în interior, pe holuri și în birouri. De asemenea vor fi instalați și senzori de alarmare în cazul în care cineva pătrunde în interior neautorizat sau în afara programului de lucru. Sistemul de alarmare va fi conectat la principalele servicii și instituții din oraș care au ca atribuții asigurarea ordinii publice și intervenția în caz de urgență. Alarma va suna, când sunt probleme, la Poliția Locală, la Poliția Națională, la Serviciul pentru Situații de Urgență din cadrul primăriei”, a explicat Francisc Boldea, primarul Lugojului.
Securizarea principalei instituții administrative a Lugojului este o condiție obligatorie impusă de legislația în vigoare.
Iar este rost de facut bani!,,JUNIORUL”cred ca face de-o ciorba!
Cine primeseste contractul?? Firma fiului domnului primar??
..Primul semn al prostiei este lipsa bunului simt”…..SIGMUND FREUD [ DINEL si CLAUDIA ]