Noul operator de apă canal, Aquatim, care și-a extins aria de operare începând cu 15 mai, dată la care a preluat gestiunea serviciilor de apă și canalizare din Lugoj, anunță că reprezentanții societății au început deplasările în cartiere, conform unui program prestabilit, pentru a facilita semnarea noilor contracte.
Cetățenii sunt rugați să verifice cutiile poștale, unde vor primi înștiințări privind perioada în care echipele vor fi prezente în zona lor. Colaborarea promptă cu reprezentanții companiei este esențială pentru ca tranziția de la operatorul precedent, Meridian 22 SA, să se realizeze în condiții optime.
Pentru operativitate, consumatorii sunt rugați să aibă pregătite copii după extrasul de carte funciară sau contractului de vînzare cumpărare și a actului de identitate, pentru cei de la case, iar pentru cei de la bloc copia certificatului de înregistrare fiscală, în cazul asociațiilor de proprietari, și copia hotărârii judecătorești de înființare a asociației.
Pentru consumatorii casnici colectivi (blocuri de locuințe), în situațiile în care nu există asociație de proprietari constituită, locatarii sunt rugați să desemneze o persoană de contact care să reprezinte imobilul în relația cu Aquatim.
Pentru fiecare imobil, deservit de un branșament, se va încheia un contract.
Consumatorii operatori economici/instituții publice vor trebui să pregătească copia extrasului de carte funciară, copia contractului de închiriere/comodat/alt act de utilizare a spațiului, dacă este cazul, copia certificatului de înregistrare la Registrul Comerțului, doar în cazul operatorilor economici, copia certificatului de înregistrare fiscală și un număr cont (cod IBAN).
În cazul în care reprezentanții Aquatim nu vor putea lua legătura direct cu titularii, documentele pot fi transmise online, accesând secțiunea ”Doresc un contract” de pe prima pagină a site-ului www.aquatim.ro, sau depuse personal la sediul Aquatim din Lugoj, situat pe strada Cuza Vodă nr. 1, de luni până vineri, între orele 8-15, începând cu data de 16 iunie.
Furnizarea serviciului de alimentare cu apă și/sau de canalizare se face, în conformitate cu legislația în vigoare, numai în baza unui contract de furnizare/prestare a serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare, încheiat între operator și utilizator.
CRISTI MULTUMIM PT ANUNT ,PREGATIM ACTELE .