Primăria Făget pune la dispoziția locuitorilor consultanță și consiliere gratuită pentru accesarea fondurilor de stat pentru panouri fotovoltaice.
Pentru depunerea cererii de finanțare este nevoie de actele de identitate, extrasul de carte funciară actualizat pentru imobilul unde doriți să implementați proiectul (extrasul poate fi eliberat online sau direct de la Oficiul pentru Cadastru și Publicitate Imobiliară), factura de energie electrică, certificatul fiscal eliberat de Primăria Făget pentru gospodăria unde se vor amplasa panourile fotovoltaice și certificatul Fiscal eliberat de ANAF.
”Înscrierea solicitantului se face la unul dintre instalatorii validați care au încheiat contract de participare cu autoritățile, în limita fondurilor alocate regiunii în care se află imobilul pe care se implementează proiectul. Instalatorul validat care a încheiat contractul de participare efectuează înscrierea solicitantului cu condiția depunerii de către acesta a tuturor documentelor prevăzute în ghid. Înscrierea solicitantului în cadrul programului constă în identificarea solicitantului şi analiza conformității documentelor prezentate cu condițiile impuse prin ghid”, a declarat Marcel Avram, primarul Făgetului.
Lista finală a instalatorilor validați se va publica după 16 decembrie 2021, însă sesiunea de aplicare se deschide în 20 decembrie. Pentru detalii suplimentare făgețenii pot apela numărul de telefon 0728 642 466.