Elevii voluntari de la Clubul IMPACT de la Școala Gimnazială ”Anișoara Odeanu” și echipa Bibliocicleta Lugoj se alătură campaniei ”O floare de colț pentru un prânz cald”, coordonată de Fundația Hațegan.
”O floare de colț pentru un prânz cald” este o campanie comunitară de patru săptămâni organizată în fiecare an în lunile octombrie și noiembrie. Scopul său principal este de a răspândi spiritul de generozitate în comunitatea locală.
”Vrem să vindem 100 de broșe în schimbul a minim 10 lei broșa, iar banii vor fi donați către copiii defavorizați din județul Timiș pentru a le asigura un prânz cald. Ne propunem să punem în vânzare broșele sâmbătă, 10 decembrie, de la ora 11, în Parcul George Enescu, unde Bibliocicleta va susține o activitate la Festivalul de Crăciun, dar și în data de 16 decembrie la Târgul de Crăciun de la Școala Gimnazială Anișoara Odeanu Lugoj, unde elevii de la Clubul IMPACT vor fi pregătiți cu urna”, explică prof. Laura Secoșan, membră Bibliocicleta Lugoj.
Donațiile se vor cheltui integral pentru cumpărarea de alimente pentru cei 700 de copii în nevoie de la Centrul United Way din regiunea Timiș.
”În fiecare an, un număr de companii devin principalii parteneri ai campaniei. Sponsorizarea lor ne ajută să producem broșele lucrate manual de mame singure în circumstanțe sociale dificile. Astfel, acest proiect le oferă un venit suplimentar pentru a-și depăși greutățile. Distribuția se face prin companii partenere. Peste 45 de companii se alătură campaniei și încurajează angajații să fie generoși”, transmit membrii Fundației Hațegan.
Anual, campania ”O floare de colț pentru un prânz cald” reușește să adune aproximativ 100.000 de lei, lucru care înseamnă 5.000 de mese calde pentru copii.