Consiliul Local Lugoj a aprobat joi, 15 martie, în cadrul ședinței extraordinare, hotărârea de “stabilire a modalității de gestiune, aprobarea studiului de oportunitate, a fișei de date, a caietului de sarcini și a contractului de delegare a gestiunii serviciului public de alimentare cu apă și canalizare în municipiul Lugoj”.
Aprobarea proiectului propus de administrația locală a fost posibilă abia din a doua încercare, după ce consilierii locali ai PNL și-au schimbat opțiunea de la ședința anterioară, când s-au abținut, de data aceasta dându-și girul variantei dorite de executiv.
Singurul care și-a menținut votul a fost consilierul Marius Martinescu, care a susținut că varianta optimă este atribuirea serviciului de alimentare cu apă și canalizare pentru municipiul Lugoj prin gestiunea directă către Meridian 22, opunându-se proiectului primăriei.
De la 1 mai 2018 serviciile publice de alimentare cu apă și canalizare, curățenia domeniului public, deratizare-dezinsecție, deszăpezire și administrarea adăpostului de câini comunitari vor fi scoase la licitație.
Cele două societăți Meridian 22 și Salprest vor trebui să se înscrie la licitație pentru a mai putea gestiona în continuare aceste activități.
Un semn de întrebare rămâne legat de prețurile ce vor fi percepute de la lugojeni pentru alimentarea cu apă, canalizare, deratizare-deszăpezire, coșerit.
Aceeași problemă va fi și pentru administrația locală la serviciile de deszăpezire și administrarea adăpostului de câini comunitari.