Aleșii locali au aprobat, în ședința ordinară, înființarea unei noi societăți, având unic asociat unitatea administrativ-teritorială Municipiul Lugoj, persoană juridică de drept public, cu capacitate juridică deplină şi patrimoniu propriu.
Noua firmă, care va fi în subordinea Consiliului Local, va avea denumirea Aministrare Domeniu Public Lugoj S.R.L. și va avea sediul pe strada Plopilor nr. 22.
Societatea îşi va putea schimba sediul şi va putea înfiinţa sucursale, filiale, puncte de lucru birouri, reprezentanţe, agenţii, depozite, secţii de producţie, ateliere de prestări servicii, oriunde în ţară sau în străinătate, în baza hotărârii asociatului unic şi în conformitate cu legislaţia în vigoare.
Capitalul social subscris şi vărsat va fi în sumă de cinci milioane lei, aport în numerar, care va fi depus la bancă şi care aparţine în exclusivitate asociatului unic, Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Lugoj, prin Consiliul Local, care va deține 100% din capitalul social al societății, va avea cota de participare la beneficii și pierderi ded 100% și va fi împărţit în 100 părţi sociale, egale şi indivizibile, având fiecare valoarea de 50.000 lei, numerotate de la 1-100.
Domeniul principal de activitate al societăţii este cel descris sub Codul CAEN 682 — Închirierea şi subînchirierea bunurilor imobiliare proprii sau închiriate.
Societatea va desfăşura în subsidiar şi alte activităţi evidenţiate în actul constitutiv, precum lucrări de construcţii a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale, de demolare a construcțiilor, de pregătire a terenului, de ipsoserie, de tâmplărie şi dulgherie, de pardosire şi placare a pereţilor, de vopsitorie, zugrăveli şi montări de geamuri, alte lucrări de finisare, lucrări de învelitori, şarpante şi terase la construcţii, alte lucrări speciale de construcţii pentru clădiri, activităţi de zidărie, alte lucrări speciale de construcţii n.c.a., dezvoltare (promovare) imobiliară, servicii de intermediere a tranzacţiilor imobiliare, alte activităţi pentru tranzacţii imobiliare pe bază de comision sau contract,activităţi de arhitectură, activităţi de închiriere şi leasing cu bunuri recreaţionale şi echipament sportiv, activităţi de servicii-suport combinate, activităţi generale de curăţenie a clădirilor, activităţi specializate de curăţenie, alte activităţi de curăţenie.
Primii administratori ai societăţii Aministrare Domeniu Public Lugoj S.R.L. vor fi Marius Potcoavă, Florin Viorel Subțire și Nina Crișciu.
Durata mandatului administratorilor va fi de patru ani, cu excepţia primilor administratori care vor avea un mandat provizoriu valabil până la organizarea şi finalizarea unei proceduri de selecţie, dar nu mai mult de cinci luni începând cu data înregistrării societăţii în Registrul Comerțului.