Meridian 22 Lugoj va fi în prima linie şi de sărbătorile de iarnă. Angajaţii societăţii sunt pregătiţi să intervină în orice moment pentru remedierea avariilor la apă, canalizare sau la uzinele de pompare a apei către populaţie.
Conducerea unităţii pune la dispoziţie pentru public un telefon, unde pot fi sesizate avariile din reţea.
“Noi vom face permanenţă pentru a putea interveni la avarii. Avem oameni pregătiţi, programaţi pe zile, care se vor deplasa în teren. Se poate apela la numărul nostru, 0256 / 351 751, la orice oră, 24 din 24, o echipă fiind în permanenţă în măsură să se ocupe de problema sesizată. Tot parcul de maşini de intervenţie, compus din miniexcavator, camion de transport material, maşină de transport echipă de intervenţie şi echipamente, vidanjă, vomă, este în stare de funcţionare”, a spus Iosif Groza, directorul general al Meridian 22.
În cel mult o oră de la momentul anunţării avariilor, utilajele şi oamenii societăţii trebuie să ajungă la faţa locului.