Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Timiş a înregistrat în acest an 68 de reclamaţii venite din partea lugojenilor.
Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Timiş a înregistrat în acest an 68 de reclamaţii venite din partea lugojenilor.
Problemele reclamate se referau la nesoluţionarea deficienţelor în termen de garanţie la telefoanele mobile, rezilierea contractelor la telefonia mobilă, neeliminarea comisionului de risc din contractele încheiate cu băncile din municipiu, comercializarea produselor alimentare expirate şi în unele unităţi de alimentaţie publică nu s-au respectat condiţiile pentru spaţiile în care este permis fumatul.
În urma sesizărilor făcute, inspectorii OPC au desfăşurat mai multe acţiuni de control, încheindu-se procese verbale de constatare cu sau fără contravenţie, în funcţie de modul de soluţionare a petiţiilor, respectiv întemeiate, neîntemeiate sau soluţionate pe cale amiabilă. Au fost sancţionaţi 50 operatori economici, iar valoarea totală a amenzilor aplicate a fost 25.500 lei.
Acţiunile de control vor avea loc şi în continuare la Lugoj, cele mai multe desfăşurându-se în colaborare cu Poliţia şi Primăria Municipiului. ”Noi vom verifica în continuare operatorii economici, prioritare bineînţeles sunt reclamaţiile, la care nu putem să nu acţionăm, să cercetăm cele sesizate de consumatori, apoi sunt tematicile, care sunt tematici pe ţară, transmise de ANPC Bucureşti şi sunt colaborările cu alte organisme de control care au atribuţii şi în domeniul apărării drepturilor şi intereselor consumatorilor”, a declarat Mihaela Ignat, director adjunct la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Timiş.
Pentru orice reclamaţie, consumatorii sunt rugaţi să apeleze 0256/422790, 0256/295000 sau să acceseze adresa de email: reclamatii.timis@opc.ro.