Din cauza gerului care s-a instalat la Lugoj, mai mulţi lugojeni s-au adresat societăţii Meridian 22, după ce ţevile de apă din beciurile blocurilor unde locuiau au format dopuri de gheaţă.
În ultimele zile, din cauza gerului care s-a instalat la Lugoj, mai mulţi lugojeni s-au adresat societăţii Meridian 22, după ce ţevile de apă din beciurile blocurilor unde locuiau au format dopuri de gheaţă.
Este şi cazul lui Corneliei Hereni din cartierul Stadion. „Nu mai am apă deloc la bucătărie, iar la baie doar rece. Am chemat un instalator cu care am încercat să dezgheţ prin beci, dar nu am reuşit. Am anunţat asociaţia de proprietari şi am sunat şi la Meridian, însă ei mi-au spus că nu e obligaţia lor să dezgheţe ţevi, ei vin doar dacă e ţeava spartă. Eu am copil mic şi nu pot trăi aşa, o să ajung să sparg ţeava ca să vină să-mi rezolve problema, ar fi absurd”, ne-a declarat aceasta.
Şeful societăţii de apă şi canal, ing. Dan Florea, ne-a explicat că ţevile de apă sunt proprietatea Meridianului doar până la primul robinet de concesie, adică undeva în faţa blocului, înainte de intrarea ţevilor în beci. De acolo ele sunt în proprietatea comună a locatarilor. „Dacă totuşi doresc să rezolve cu noi problemele, în primul rând trebuie să facă la noi o cerere, după care vom trimite o echipă care va efectua reparaţiile, însă contra cost. Bineînţeles că dacă e vorba doar de încălzirea unor ţevi care au dopuri de gheaţă, asta nu se va taxa”, ne-a asigurat şeful Meridianului.