Joi, 12 decembrie, 15 angajaţi ai administraţiei locale lugojene au susţinut concursul pentru promovare în grad imediat superior celui deţinut. Toţi cei 15 funcţionari publici au trecut testul, astfel că vor urca în grad, lucru ce va atrage după sine şi o mărire de salariu între 50-400 de lei brut, în funcţie de încadrare, studii şi vechime.
Joi, 12 decembrie, 15 angajaţi ai administraţiei locale lugojene au susţinut concursul pentru promovare în grad imediat superior celui deţinut. Toţi cei 15 funcţionari publici au trecut testul, astfel că vor urca în grad, lucru ce va atrage după sine şi o mărire de salariu între 50-400 de lei brut, în funcţie de încadrare, studii şi vechime.
„Cinci dintre cei avansaţi lucrează la Poliţia Locală, iar zece în Primărie (1 relaţii cu publicul, 2 resurse umane, 2 Relaţii Internaţionale, 1 Informatică, 1 Evidenţa Populaţiei, 3 Direcţia Economică. Pentru a intra în examen, angajaţii trebuiau să beneficieze de calificastivul „Foarte bine” la evaluările anuale”, ne-a declarat purtătorul de cuvânt al Primăriei, Angelica Rus.
Bibliografia de examen a fost din legislaţie specifică fiecărui birou. Trei comisii au gestionat concursul, sub supravegherea unui angajat al Prefecturii Timiş.
Un funcţionar public poate urca în grad o dată la trei ani.