Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Prefectura Timiş, a cerut Primăriei Lugoj, în cadrul proiectului descentralizării, alocarea unui spaţiu necesar pentru deschiderea unui birou permanent pentru eliberarea de paşapoarte.
Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Prefectura Timiş, a cerut Primăriei Lugoj, în cadrul proiectului descentralizării, alocarea unui spaţiu necesar pentru deschiderea unui birou permanent pentru eliberarea de paşapoarte.
„Am avut o discuţie cu prefectul Eugen Dogariu şi ne-a înştiinţat că Lugojul face parte din cele şase municipii care nu sunt reşedinţă de judeţ care vor avea un birou permanent de paşapoarte. A trebuit să comunicăm de urgenţă locaţia unde va funcţiona acest birou”, ne-a declarat primarul Francisc Boldea.
Administraţia lugojeană a propus ca Biroul Paşapoarte să funcţioneze în Piaţa „Josif Constantin Drăgan”, nr. 5, în clădirea preluată recent de la SRI.
„Am făcut o solicitare ca până la 1 augus, clădirea să fie predată oficial administraţiei locale şi în cel mai scurt timp posibil ne apucăm în regie proprie, cu SPAID şi Meridian să renovăm interioarele”, mai spune Boldea.
Primarul Lugojului a mai adăugat că în acelaşi imobil ar putea fi deschis în perioada următoare un Birou Prefectural, pentru care a demarat discuţiile cu prefectul Eugen Dogariu.