Dacă nu ai mai colaborat cu o agenție de marketing online s-ar putea să nu știi ce și cum să alegi. Sau poate nu ai fost mulțumit de colaborarea cu o agenție de marketing online. Deoarece în România sunt peste 100 de agenții de marketing online, toate cu servicii diverse, dar și unele comune, căutarea și găsirea unui partener de afaceri poate fi o sarcină grea și descurajantă uneori.
Pentru a te ajuta, ți-am pregătit o listă cu 10 întrebări pe care să le adresezi unei agenții de marketing online astfel încât să ai parte de o experiență plăcută în viitor.
Întrebări la care trebuie să răspundă o agenție marketing online eficientă:
- Ce tipuri de companii aveți în portofoliu și în ce domenii?
- Cine este clientul tău ideal și de ce?
- Care este cea mai bună reușită într-o campanie PPC?
- Cum ați descrie cultura organizațională a companiei?
- Cine îmi va da toate informațiile despre campaniile PPC pe care le derulați?
- Cât de des pot comunica cu persoana (persoanele) de legătură?
- Ce resurse sau aplicații folosiți pentru comunicare?
- Cât de mult pot edita sau revizui anunțurile PPC, reclamele sau audiențele?
- Care este procesul pentru a rezolva problemele?
- Cum măsurați rezultatele din campaniile PPC derulate?
Dacă răspunsurile la aceste întrebări sunt conforme cu așteptările tale, înseamnă că respectiva agenție de marketing online este cea pe care trebuie să o alegi pentru a-ți realiza, administra, optimiza și raporta fiecare campanie marketing PPC.
De asemenea, poți să vezi informații despre aceasta pe site-ul agenției, rețele sociale, forumuri sau chiar în diverse publicații în care a publicat conținut.
De exemplu, pe site-ul companiei poți să vezi informații despre serviciile pe care le are, cu cine vei colabora (echipa), ce politică internă au, cum lucrează, cu cine lucrează, diverse studii de caz sau chiar feedback-ul de la diverși clienți.
În rețele sociale, precum Facebook, Instagram Linkedin etc. poți observa, de asemenea, feedback-ul de la clienți, cum răspunde agenția la diverse comentarii, ce postează.
Pe scurt, ai nevoie de o nouă perspectivă când vine vorba de o agenție de marketing online, trebuie să știi cum, cât și când te poți baza pe aceasta. Trebuie să îți aducă conversiile pe care ți le dorești de la clientul pe care îl crezi potrivit pentru produsele și serviciile tale.
Alege ceea ce crezi că ți se potrivește deoarece o agenție de marketing online eficientă îți poate realiza campanii PPC și aduce conversiile pe care le-ai vrut într-un timp relativ scurt.