Primul tronson al autostrăzii Timişoara-Lugoj ar fi trebuit să fie astăzi deschis circulaţiei. Evenimentul a fost, însă, amânat fără ca cineva să ofere explicaţii. Singura explicaţie este aceea că şefii de la Bucureşti nu au putut veni să taie panglica, acesta fiind şi motivul pentru care deschiderea autostrăzii se amână.
Primul tronson al autostrăzii Timişoara-Lugoj ar fi trebuit să fie astăzi deschis circulaţiei. Evenimentul a fost, însă, amânat fără ca cineva să ofere explicaţii. Singura explicaţie este aceea că şefii de la Bucureşti nu au putut veni să taie panglica, acesta fiind şi motivul pentru care deschiderea autostrăzii se amână.
Deschiderea primului tronson din autostrada Timişoara-Lugoj era programată pentru astăzi. Surse din cadrul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale au dat ca sigură deschiderea autostrăzii. Chiar şi reprezentanţii constructorului au fost anunţaţi că autostrada se va deschide astăzi.
În aceste condiţii, firma care realizează proiectul a pregătit totul pentru deschiderea traficului, dar marele eveniment nu mai are loc. „S-a anulat. Am primit telefon că nu se mai face azi. Din punctul nostru de vedere se putea deschide astăzi fără probleme”, a spus directorul proiectului, Ştefan Şerbu. Acesta a spus că nu i-au fost comunicate motivele pentru care autostrada nu se dă în funcţiune de azi.
Reprezentanţii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri nu au putut oferi o explicaţie pentru amânarea deschiderii autostrăzii, precizând doar că decizia a fost luată la Bucureşti. În aceste condiţii singura explicaţie pentru care autostrada rămâne încă închisă este că guvernanţii nu au găsit loc în agendă pentru a veni în Banat să taie panglica. În momentul în care şefii din Guvern vor putea să taie panglica, şi autostrada va fi inaugurată. Până atunci, şoferii sunt obligaţi să ocolească kilometri buni.
Lucrările la lotul unu din autostrada Timişoara-Lugoj au o valoare de 47 de milioane de euro. Lungima totală a noului tronson de autostradă este de 9,5 kilometri. Lotul 2 din autostrada Timişoara-Lugoj are 25 de kilometri, iar proiectul în stadiu de desemnare a constructorului, firma lui Umbrărescu fiind favorită şi la câştigarea acestui proiect.