Prima întâlnire din acest an a aleşilor locali va avea loc joi, 12 ianuarie 2012, de la orele 14.00, în Sala de Consiliu a Primăriei municipiului.
Prima întâlnire din acest an a aleşilor locali va avea loc joi, 12 ianuarie 2012, de la orele 14.00, în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Lugoj într-o şedinţă extraordinară a Consiliului Local Municipal Lugoj. Pe ordinea de zi se află trei proiecte: înscrierea Municipiului Lugoj în „Asociaţia Europeană a Oraşelor şi Regiunilor Istorice” – EAHTR; aprobarea utilizării excedentului bugetar al anului 2011 ca sursă de finanţare a cheltuielilor secţiunii de dezvoltare aferentă bugetului local al anului 2012 şi prelungirea contractelor de închiriere pentru imobilele aparţinând domeniului public şi privat al municipiului Lugoj, până la data de 28.02.2013.
Toate cele trei proiecte sunt iniţiate de primarul Francisc Boldea. „Sunt trei proiecte importante pentru care cer şi votul consilierilor locali. Vrem să ne înscriem în Asociaţia Europeană a Oraşelor şi Regiunilor Istorice, având centrul istoric pe care îl avem, tradiţia – cele şapte secole de existenţă, dar şi posibilitatea de a obţine bani pentru restaurarea centrului istoric, ceea ce ne interesează foarte mult. Am primit toată documentaţia şi sperăm să putem să realizăm înscrierea.
La cel de-al doilea punct este vorba despre excedentul bugetar pe 2011, pe care l-am estimat la 7,7 milioane, dar se pare că va fi de peste 10 milioane de lei. Aceşti bani au fost economisiţi pentru că nu s-au mai semnat acte adiţionale la lucrările licitate şi ne vor folosi din plin la investiţiile pe care vrem să le face în acest an.
Legat de cel de-al treilea proiect pot să vă spun că am cerut prelungirea contractelor până în martie 2013, deoarece la sfârşitul acestui an vor avea loc alegeri şi cred că aşa e mai bine ca oamenii să nu rămână descoperiţi pe toată perioada în care se formează noul consiliu local”, a explicat edilul şef.