Avon Cosmetics lansează săptămâna aceasta la Lugoj, Campania pentru Sănătatea Sânilor, campanie care are ca principal obiectiv comunicarea şi educarea tuturor persoanelor, nu numai a femeilor, cu privire la modalităţile de prevenire a cancerului mamar.
Avon Cosmetics lansează săptămâna aceasta la Lugoj, Campania pentru Sănătatea Sânilor, campanie care are ca principal obiectiv comunicarea şi educarea tuturor persoanelor, nu numai a femeilor, cu privire la modalităţile de prevenire a cancerului mamar.
Astăzi, 9 septembrie, echipa Avon va împărţi invitaţii la evenimentul ce se va desfăşura joi, 12 septembrie, de la ora 11 pe platoul Casei de Cultură a Sindicatelor, unde vor fi amplasate 4 corturi diferit colorate. Două corturi vor fi cu produse Avon, iar la cel de-al treilea se va promova campania împotriva cancerului la sân şi campania „Lupta împortiva violenţei domestice”, unde cei interesaţi vor primii informaţii şi flyere. Lugojenii pot contribui la strângerea de fonduri cumpărând produse cu fundiţă roz. Profitul strâns este donat în proporţie de 100% campaniei roz, Avon achiziţionând aparatură medicală şi investind în depistarea precoce şi educarea femeilor în privinţa acestei boli. Aşadar lugojenii sunt aşteptaţi să contribuie pentru a participa la concursul pentru achiziţionarea de aparatură medicală pentru spitalul lugojean.
Ultimul cort va fi destinat copiilor care vor avea la dispoziţie planşe de colorat, sesiuni de face painting, iar un clown se va ocupa de micuţi. De buna dispoziţie a persoanelor prezente se vor ocupa şi câteva cupluri de la Şcoala de dans sportiv. Din oră în oră vor avea loc tombole cu premii ce constau în produse Avon, iar seara, de la ora 17, pe scena amplasată pe platoul Casei de Cultură va urca trupa Bandidos, care va oferi lugojenilor un show inedit.
„Scopul acestui eveniment este lansarea produselor Color Trend, dar, în primul rând, este un eveniment care aduce în cadrul lui acest mesaj, să reamintim oamenilor că ne ocupăm de cele două campanii pentru femei, campania împotriva cancerului la sân, şi campania „Lupta împortiva violenţei domestice”. Scopul este de informare a femeilor despre importanţa celor două campanii, vom împărţi broşuri, specializate, care le vor arăta cum să-şi controleze sânii pentru a preveni acestă boală”, a declarat Camelia Ciuhurean, Area Sales Manager Avon.
Cancerul la sân este principala cauză a mortalității în rândul femeilor în Romania. În fiecare an, sunt înregistrate peste 6.000 de noi cazuri. „Implică-te pentru ea. Află că e bine!” este mesajul campaniei Avon concepută și implementată de Starcom MediaVest Group, partener al campaniei pentru Sănătatea Sânilor de peste 10 ani, alături de iLeo. Mesajul campaniei este susținut și transmis printr-un spot TV a cărui protagonistă este ambasadoarea campaniei, Andreea Marin, iar în mediul online prin testimonialele vedetelor Loredana Groza și Antonia.
Anul acesta, Avon Cosmetics va organiza 5 evenimente stradale dedicate Campaniei pentru Sănătatea Sânilor în Iași, Timișoara, Alba Iulia, Târgu Mureș și Craiova.