Primăria Lugoj are disponibile, în aparatul de specialitate al primarului, mai multe posturi rămase vacante după plecarea din instituţie sau pensionarea unor funcţionari.
Locurile de muncă vacante urmează să fie scoase la concurs în perioada următoare, 28 de funcţii primind deja aprobarea pentru planul pe 2016.
Pentru funcţiile de şef de serviciu sau şef de birou sunt disponibile cinci locuri: un şef de serviciu la Poliţia Locală şi câte un şef la birourile agricol, comercial, contabilitate şi buget.
La funcţiile de execuţie sunt libere un post la acte administrative – categoria inspector clasa I (debutant), un post la urbanism, unul la compartimentul informatică, unul la relaţii cu publicul şi unul la licitaţii – at. inspector clasa I (asistent), două posturi la impozite – at. inspector clasa I (principal), două la control intern, unul la juridic, unul la resurse umane, două la relaţii cu publicul, unul la impozite şi taxe, două la investiţii şi unul la tehnic – at. inspector clasa I (superior).
Poliţia Locală are nevoie de trei specialişti în disciplina în construcţii, protecţia mediului şi evidenţa persoanelor.
Mai este nevoie de referenţi de specialitate, clasa III, (superior) la resurse umane (un post) şi la relaţii cu publicul (un post).
În perioada următoare, au fost stabilite două concursuri, unul în 23 noiembrie, pentru inspector principal la acte administrative şi al doilea în 8 decembrie pentru inspector principal la impozite şi taxe.