Primăria Lugoj a anunțat că lansează licitația pentru plombarea și refacerea covorului asfaltic deteriorat de pe străzile din municipiu.
Pentru a păstra cel puțin calitatea lucrărilor efectuate anul trecut de compania municipalității timișorene, administrația locală lugojeană a întocmit un caiet de sarcini, cu cerințe clare de calitate și dotare.
Prin aceste prevederi se încearcă împiedicarea înscrierii unor firme “de apartament”, care nu dispun de utilaje moderne și angajați suficienți și profesioniști, pentru a realiza lucrări de calitate.
Așadar, se asigură cadrul prin care doar firmele cu echipamente moderne de asfaltare vor putea concura pentru preluarea lucrărilor de plombare.
“Avem toată documentația pregătită pentru licitația la plombări. A fost identificată o suprafață destul de mare, unde va trebui să intervenim, circa 75.000 m.p. Din păcate costurile vor fi semnificativ mai mari față de anul trecut, din cauză scumpirilor la utilaje, materiale, combustibili, lianți și cu forța de muncă, din ultimul an. Ne dorim să facem lucrări de calitate și am introdus mai multe cerințe în caietul de sarcini, prin care doar firmele puternice și bine dotate se pot înscrie la licitație. Societățile trebuie să dețină laborator propriu, finisor și alte echipamente care vor asigura calitatea lucrărilor. Anul trecut am fost mulțumiți de cei care au făcut plombările și sperăm să avem parte de o firmă cel puțin la fel de serioasă”, a declarat Bogdan Blidariu, viceprimarul Lugojului.
Efectuarea lucrărilor este preconizată abia în a doua parte a lunii iunie, după depășirea perioadei legale de contestații.