Pe o vreme caniculară, sute de biuciclişti au poposit cu mult înainte de ora fixată, 17, pe platoul Casei de Cultură a Sindicatelor.
Organizatorii campaniei Lugojul Pedaleaza au împărţit acolo 100 de numere de înmatriculare, 350 de şepci inscripţionate cu Schieffer, partenerul plimbării, dar şi baloane cu heliu.
La ora 17:30 s-a plecat spre Schieffer, unde aştepta iluzionistul Lorenzo Cristian. O parte dintre participanţi au ales să viziteze fabrica Schieffer şi au primit diverse cadouri, restul au rămas să se bucure de show-ul magicianului.
Lorenzo a încântat asistenţa cu numerele sale, de la înghiţit baloane şi scos porumbei din palmă, până la dispariţia asistentei. Un număr în care a interacţionat cu publicul a fost cel cu trei bucăţi de sfoară pe care le înnoda şi deznoda în faţa copiilor înmărmuriţi, dar şi încântaţi în acelaşi timp.
Sfârşitul programului a adus şi tombola în urma căreia trei lugojeni, un bărbat, o femeie şi un copil, au plecat acasă cu câte o bicicletă nou-nouţă.
Managerul Schieffer s-a declarat încântat de publicul numeros prezent pe platforma multinaţionalei şi a promis că astfel de acţiuni vor continua. „Ne bucurăm enorm că oamenii au venit în număr aşa de mare în curtea noastră. Schieffer se implică tot timpul în activităţi social-sportive şi cu siguranţă că acţiuni ca cea de astăzi vor mai avea loc cu colaborarea noastră”, a declarat Eduard Şandru.
Acţiunea de duminică a avut loc ca aniversare a 10 ani de când firma Schieffer activează în Lugoj.
Campania “Lugojul Pedalează” este organizată de Clubul de Turism Concordia, Redeşteptarea şi Go Media. Partenerii media sunt Nova FM şi Ten TV.