Mirela Stanca, soția lui Ionelaș Cârpaci, considerat cel mai bogat țigan din România, cu o avere estimată la 13 milioane de euro, execută silit Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale – Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara, condusă de lugojeanul Ioan Ambruș. Soția lui Cârpaci are de recuperat 450.000 de euro în urma unei tranzacții cu Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara.
O afacere extrem de dubioasă prefectată în 2008 între Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara (DRDP) produce efecte și acum. Totul a început în momentul în care Mirela Stanca a devenit proprietară pe un teren și mai multe clădiri de pe Calea Lugojului din Timișoara, revendicate și câștigate în instanță.
În 2005, Mirela Stanca a încheiat o promisiune de vânzare-cumpărare, fiind notată în acest sens și o interdicție de înstrăinare. Cu toate acestea, în 2008, Mirela Stanca îi vinde proprietățile Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara, condusă la vremea respectivă de Ioan Malița. Cu toate că statul risca să rămână și cu bani dați și fără teren, tranzacția a fost încheiată la suma de 2,2 milioane de euro. Documentele au fost legalizate la notarul Safta Criste.
La mai bine de patru ani de la momentul tranzacției, terenurile și clădirile vândute de Mirela Stanca Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara încă fac obiectul unor litigii în instanță.
În paralel, Mirela Stanca a demarat procedurile de executare silită a Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale pentru suma de 450.000 de euro. Astfel soția baștanului Cârpaci s-a îndreptat spre biroul executorilor judecătoreşti Daniel Dragomir și Stepanov Voislav. Executorul a emis somația de executare, dar ulterior, din cauza unor chestiuni de procedură, executorul a refuzat să mai continue executarea.
Mirela Stanca a atacat în instanță decizia executorului de a refuza continuarea executării și atât Judecătoria Timișoara cât și Tribunalul Timiș au decis că executorul trebuie să continue executarea Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara, procedurile fiind încă în curs pentru că pe rol sunt mai multe procese privind transferul de proprietate.