Sistemul de plată la casieria Enel Lugoj a fost modificat începând cu luna octombrie, însă deocamdată doar pentru clienţii care îşi plăteau curentul prin autocitire direct la casier.
De acum înainte, aceştia nu vor mai putea să se prezinte la casierie cu citirea contorului şi să plătească pe loc, ci vor trebui să trimită indexul prin telefon, urmând ca după primirea facturii să se prezinte cu aceasta pentru plată.
„Începând cu luna octombrie, toţi clienţii care sunt facturaţi în sistem de autocitire vor fi facturaţi lunar, fie în baza citirii transmise prin serviciul Telverde Telecitire, fie pe baza unui consum estimat. Factura va fi emisă şi transmisă clientului, iar acesta o va putea achita prin oricare canal alternativ de plată, pus la dispoziţie de către Enel Energie şi menţionat pe factură”, ne-a declarat Florentina Bujor, purtător de cuvânt al Enel Energie Banat.
La punctul Enel Energie din municipiul Lugoj sunt arondaţi un număr de 50.000 de clienţi, din care 8.500 erau în sistem autocitire, iar din aceştia doar 7.300 de clienţi se prezentau în casierie pentru plata în numerar, restul utilizând canalele alternative de plată.
Casieria se închide definitiv în 2012
Aceasta este doar a doua etapă din programul de eficientizare a activităţii din cadrul punctului de lucru Lugoj. Peste câteva luni, nu se va mai putea plăti la casierie nici cu factura, urmând ca în cadrul punctului de contact cu clienţii existent în Lugoj să rămână funcţionale doar biroul de relaţii cu clienţii şi activitatea de încasare a facturilor non-energie (diferite taxe).
Clienţii dornici să-şi plătească factura Enel prin modalităţi alternative pot folosi reţeaua de atm-uri (bancomate), magazinele care oferă serviciile paypoint şi payzone sau internetul. De asemenea, se poate plăti în numerar la oficiile poştale, dar şi prin debit direct sau ordin de plată.
„Pentru a afla informaţii despre consumul de energie, facturile şi plăţile efectuate, clienţii Enel pot apela gratuit InfoEnel la telefon 0800 07 08 09 sau pot accesa pagina de web http://www.enel.ro/ secțiunea My Enel”, mai spune Florentina Bujor.
Prima etapă a restrângerii de activitate la Lugoj s-a concretizat prin modificarea programului de lucru al casieriei din Lugoj începând cu data de 15 iulie 2011. După noul program de lucru aceasta este deschisă între orele 8-16.
{jathumbnail off images=”images/Stiri/20oct/enel1.jpg,images/Stiri/20oct/enel1.jpg„}