Joi, 21 februarie 2013, începând cu ora 10.00, a avut loc inaugurarea noului punct de lucru al Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor.
Joi, 21 februarie 2013, începând cu ora 10.00, a avut loc inaugurarea noului punct de lucru al Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor.
Acesta va funcţiona pe str. Bucegi, la nr. 21, în clădirea Şcolii Populare de Artă, eliberarea documentelor se va face în 14 zile calendaristice, iar activitatea se va desfăşura în fiecare zi de joi, între orele 10-15.
„Sper ca această activitate să fie una de succes, oamenii să aibă încredere în serviciile pe care le oferim. Suntem recunoscători domnului primar Francisc Boldea pentru că ne-a pus la dispoziţie acest spaţiu, cu toate dotările de care avem nevoie.
De asemenea, mulţumim domnului prefect pentru sprijinul pe care ni l-a acordat în materializarea acestui proiect pe care l-am iniţiat tocmai pentru a veni în sprijinul comunităţii din această zonă”, a declarat şeful Serviciului paşapoarte Timiş, comisarul-şef Ionel Cojocaru.
Pentru deschiderea acestui birou, administraţia locală a igienizat şi dotat cu mobilier două încăperi: o sală de aşteptare şi un birou de preluare acte şi eliberare paşapoarte.
„E un prim pas pe care îl facem, foarte important şi sperăm ca în viitor şi permisele de conducere să ajungă la Lugoj, să nu mai plimbăm oamenii şi beneficiem de sprijinul domnului prefect ca lucrurile să meargă în direcţia bună”, explică primarul municipiului Lugoj, Francisc Boldea.
În cadrul acestui birou, vor fi preluate doar cererile pentru paşapoarte electronice, nu şi pentru cele temporare, care sunt emise doar de Serviciul Public Comunitar.
Pentru schimbarea paşaportului este necesară cartea de identitate, paşaportul anterior, dacă este cazul, şi taxa de 276 de lei care se achită la unităţile CEC Bank. Este o taxă compusă din două: 244 lei este taxa de paşaport şi 32 lei taxa consulară.