Joi, 23 februarie, la orele 14.00, în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Lugoj va avea loc şedinţa ordinară a Consiliului Local Municipal Lugoj.
Joi, 23 februarie, la orele 14.00, în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Lugoj va avea loc şedinţa ordinară a Consiliului Local Municipal Lugoj.
Printre Proiectele de hotărâre de pe ordinea de zi se află şi completarea Hotărârii Consiliului Local nr. 49 din 29.03.2001 privind stabilirea unor măsuri pentru mai buna gospodărire a activităţii de salubrizare în municipiului Lugoj.
Mai exact, pe lângă obligativitatea de a-şi curăţa trotuarele de zăpadă, proprietarii lugojeni vor trebui să îşi degajeze şi zăpada de pe acoperişuri, dar şi ţurţurii formaţi la streşini pentru a nu pune în pericol siguranţa trecătorilor sau a maşinilor parcate în zona respectivă.
Demersul vine după ce joi redeşteptarea.ro amintea într-un articol că o astfel de reglementare nu există în HCL 49/2001, iar responsabilitatea era, practic, a nimănui.
Citeşte şi „Primăria Lugoj rezolvă problema ţurţurilor prin ameninţări subtile, dar nefondate!”
Celelalte Proiecte de hotărâre propuse spre validare Consiliului Local în şedinţa de joi sunt:
– Modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 41 din 31.07.2008 privind constituirea Comisiei de circulaţie din municipiul Lugoj;
– Aprobarea agendei acţiunilor sportive pe anul 2012, propuse pentru a fi cofinanţate din bugetul local Capitolul 67.02 – „Cultură, recreare şi religie”, Subcapitolul 05.01 „Acţiuni sportive”;
– Raportul de activitate al asistenţilor personali pe semestrul II al anului 2011;
– Situaţia cheltuielilor salariale, structura fondului de salarii, situaţia creanţelor şi a plăţilor restante realizate în luna decembrie 2011 de S.C. Salprest S.A. Lugoj.