Zeci de muncitori au transformat săptămâna trecută parterul clădirii Romtelecom Lugoj, acolo unde până acum câteva zile îşi desfăşura activitatea magazinul de prezentare al companiei de telefonie, internet şi televiziune, în noul sediu local al reţelei Telekom România. Nemţii, lideri în mai multe părţi ale Europei în domeniul telecomunicaţiei, au acaparat brandurile Cosmote şi Romtelecom, lansând deja mai multe oferte pentru clienţi.
Pachetele de servicii ale companiei, care au preţuri între 20 şi 99 de euro pe lună, includ internet, telefonie fixă şi mobilă şi televiziune, potrivit primelor broşuri pe care firma le-a împărţit deja în marile oraşe ale ţării. Tot conform broşurilor, abonamentul de 100 de euro ar urma să conţină o tabletă şi trei smartphone-uri Samsung, acesta fiind dedicat pentru trei utilizatori.
„Până la urmă pentru noi principalul subiect este să creăm valoare, aceasta este şi promisiunea brandului. Vrem să convingem clienţii că le oferim valoare şi să plătească pentru ea. T este un brand premium. Dacă nu eşti sănătos financiar, nu ai resursele de a investi pentru a deveni un lider din punct de vedere tehnologic, şi acesta este obiectivul nostru“, a declarat şi Claudia Nemat, membru în board-ul DT pentru Europa care coordonează şi segmentul de tehnologie pentru DT, citat de Ziarul Financiar.
Probabil cel mai accesibil pachet al Telekom România este cel la preţul de 20,09 euro sau 91 de lei pe lună. Acesta include „un abonament la telefonie mobilă cu apeluri şi SMS-uri nelimitate în reţeaua Telekom, plus 150 MB de net şi 150 de minute naţionale, servicii TV cu până la 81 de posturi – inclusiv acces la platforma TV de pe echipamente mobile, internet fix cu viteze de până la 20 MBps şi router inclus, plus abonament la telefonie fixă cu apeluri nelimitate în reţelele naţionale fixe din România, 100 de minute naţionale către reţele naţionale şi unele internaţionale, plus un telefon fix cordless. Preţul include şi un smartphone Allview A4 You”, notează Ziarul Financiar.