Administraţia locală din comuna Belinţ are în derulare proiecte de infrastructură care vizează asfaltarea a peste zece kilometri de drumuri şi trotuare pe raza localităţilor Chizătău, Gruni şi Belinţ.
Aproape finalizaţi sunt 4,3 kilometri de trotuare în Chizătău şi centrul de comună, valoarea investiţiei ridicându-se la peste 500.000 lei.
„La trotuare mai avem foarte puţin de lucru, dar recent am finalizat modernizarea unei alte străzi în Belinţ de 1,2 kilometri şi urmează să o recepţionăm”, declara primarul Gheorghe Florin Laza.
În lucru se află şi drumul care va fi pentru agricultori o adevărată şosea de centură ce va face legătura peste câmp între Chizătău şi Belinţ. Lungimea sa este de 6,5 kilometri.
Tot anul acesta vor începe lucrările de asfaltare a unei alte străzi de 1,2 kilometri în Chizătău şi va fi continuată betonarea drumului de acces în Gruni, de la şoseaua naţională.
„La Gruni mai avem de betonat doar 300 de metri, grosimea stratului fiind de 23 de centimetri. Avem banii şi toată documentaţia pregătită şi pentru strada din Chizătău”, mai spunea edilul şef.
Majoritatea investiţiilor sunt realizate cu fonduri de la bugetul local, valoarea lor ridicându-se la peste cinci milioane lei.
Tare sunt curios cum o sa arate acele trotuare peste cativa ani. Sunt portiuni in care deja se vede stratul de piatra de sub bitumul care este turnat , in general, la o grosime de 1 cm(se poate verifica).
In plus, „marea asfaltare” are ca rezultat un drum ingust si plin de denivelari(portiunea mijloc spre Lugoj) si un sens giratoriu (construit in fata bufetului primarului, absolut fara rost, intr-o intersectie care nu presupune deloc sens giratoriu), care l-ar face invidios si pe „expertul” in sensuri giratorii, dl Boldea.
Dar pentru un sens se mai ridica putin valoarea lucrarii…se mai face o parcare in fata birtului primarului…. Prietenii stiu de ce!
Tare sunt curios cum o sa arate acele trotuare peste cativa ani. Sunt portiuni in care deja se vede stratul de piatra de sub bitumul care este turnat , in general, la o grosime de 1 cm(se poate verifica).
In plus, „marea asfaltare” are ca rezultat un drum ingust si plin de denivelari(portiunea mijloc spre Lugoj) si un sens giratoriu (construit in fata bufetului primarului, absolut fara rost, intr-o intersectie care nu presupune deloc sens giratoriu), care l-ar face invidios si pe Boldea.
Dar pentru un sens se mai ridica putin valoarea lucrarii, se mai executa si o parcare in fata bufetului primarului… Prietenii stiu de ce!