CNADR anunţă printr-un comunicat că circulaţia rutieră pe Varianta de Ocolire a Municipiului Caransebeş se menţine închisă până la data de 15 aprilie 2014, în vederea executării lucrărilor de reparaţii la un pod.
CNADR anunţă printr-un comunicat că circulaţia rutieră pe Varianta de Ocolire a Municipiului Caransebeş se menţine închisă până la data de 15 aprilie 2014, în vederea executării lucrărilor de reparaţii la un pod.
Încă de la închiderea centurii pentru lucrări, Primăria Caransebeş a instituit o taxă de 100-120 de lei în funcţie de tonaj pentru pentru fiecare camion care tranzitează oraşul, astfel că transportatorii au de ales între plata taxei sau varianta ocolitoare prin Caransebeş-Reşiţa-Anina-Bozovici-Iablaniţa pentru a ajunge din nou pe E70 spre Orşova.
Conform secretarului general al Confederaţiei Naţionale Rutiere, Sigfried Mayer, citat de Renaşterea Bănţeană, taxa este ilegală, iar de pe urma ei Primăria Caransebeş ar încasa bani frumoşi. „Prin Caransebeş trec, în medie, pe zi, cam şase sute de camioane care plătesc câte o sută de lei”, susţine Mayer.
La un simplu calcul, Primăria încasează zilnic 60.000 de lei, echivalentul a 13.000 de euro.
Centura Caransebeşului a fost închisă la câteva luni după inaugurare din cauza unui pod care se afundă într-un teren mlăştinos.
Niciun reprezentant al Primăriei Caransebeş, primar, viceprimar sau secretar nu a putut fi contactat pentru a ne da detalii referitoare la sumele încasate şi utilizarea lor.