Începând de luni, 27 ianuarie, Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din Timişoara va fi relocat pe Bulevardul Eroilor de la Tisa, se arată într-un comunicat al companiei.
Începând de luni, 27 ianuarie, Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din Timişoara va fi relocat pe Bulevardul Eroilor de la Tisa, se arată într-un comunicat al companiei.
Vineri, 24 ianuarie, sediul Centrului de Relaţii Clienţi de pe strada Independenţei va fi închis pentru transferul logistic, iar de luni, 27 ianuarie activitatea de relaţii cu clienţii din Timişoara se va desfăşura exclusiv în spaţiul de pe Bulevardul Eroilor.
În noul sediu, suprafaţa destinată relaţionării cu clienţii, de peste 200 de metri pătraţi, este triplă faţă de cea de pe strada Independenţei.
Noul centru, situat pe Bulevardul Eroilor de la Tisa, nr. 30 – 40, va fi deschis de luni până vineri, între orele 08.30 şi 17.30.
În cadrul centrului consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale sau alte informaţii utile, dar şi consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată.
Centrul Relaţii Clienţi poate fi apelat şi prin telefon, email sau poştă:
– 0801 000 366, pentru apeluri din reţeaua Romtelecom, tariful fiind cel aferent unui apel local sau
– 0265 200 366 – pentru apeluri din orice reţea, tariful este cel al operatorului din reţeaua căruia se efectuează apelul
– serviciiclienti@eon-romania.ro
– OP1, CP 10 Târgu Mureş.