Cu toate că promovarea prin canalele digitale pare că a monopolizat industria marketingului, publicitatea realizată prin metode tradiționale este, încă, un pilon puternic în orice strategie de vânzări.
În acest context, distribuirea de flyere este un instrument de marketing eficient la care poți apela mai ales dacă afacerea ta este la început de drum. Există o serie de motive pentru care nu ar trebui să subestimezi impactul „fluturașilor” în efortul tău de promovare a businessului și de a ajunge mai aproape de clienții tăi; îți spunem în continuare care sunt acestea!
Flyerele sunt avantajoase din punct de vedere al costurilor
Promovarea prin flyere este una dintre cele mai la îndemână metode de a-ți expune gama de produse și servicii. Cu atât mai mult ele sunt ideale atunci când abia ce ai demarat afacerea și trebuie să gestionezi foarte bine bugetul pe care îl ai la dispoziție. Cu ajutorul unei firme specializate, vei putea crea „fluturașii” începând de la grafică, până la conținut. Headprint.ro îți poate fi de folos dacă ai nevoie de flyere la preț avantajos. Un truc de care să ții cont atunci când alegi fluturașii este să optezi pentru printarea pe ambele fețe ale hârtiei; astfel, costurile vor fi și mai reduse.
Flyerele se distribuie ușor
Flyerele prezintă un alt mare avantaj deloc de neglijat: acestea sunt ușor de distribuit și, practic, ajung la un număr foarte mare de oameni, într-un timp foarte scurt. Te poți ocupa chiar tu de această activitate, alocându-ți câteva ore pe zi sau poți ruga pe cineva să te ajute. Partea și mai bună este că distribuirea lor nu îți impune un orar strict; le poți împărți la orele de vârf, la metrou, în centrele comerciale și în alte zone cu trafic pietonal intens sau le poți lăsa în cutiile poștale, la orice oră. De asemenea, dacă specificul businessului tău permite acest lucru, fluturașii pot fi introduși chiar și în pungile de cumpărături ale retailerilor.
Flyerele transmit informații rapid și simplu
Promovarea prin intermediul flyerelor este o metodă de comunicare cât se poate de directă și de eficientă. Toate informațiile cuprinse de conținutul flyerelor ajung rapid la clienții potențiali și, în plus, pot fi prezentate astfel încât să le stimuleze interesul. Practic, poți apela la imagini, la text și la diverse efecte grafice pentru a-i determina pe aceștia să fie mai receptivi la call-to-action-ul pe care ai mizat în mesajul tău.
Flyerele permit transmiterea unor mesaje diverse
Spre deosebire de panourile stradale, de reclamele video și de alte modalități de promovare, flyerele sunt o manieră excelentă de a-ți pune creativitatea la treabă. Ele pot conține diverse mesaje, printr-o multitudine de elemente, astfel că nu vei avea limitări din acest punct de vedere.
Fluturașii promoționali au o mulțime de avantaje; nu doar că sunt ușor de creat și de produs, dar pot chiar să ajute la o evaluarea mai precisă a feedback-ului venit din partea clienților. Atunci când înmânezi flyerul, creezi o interacțiune cu cel care îl primește și, implicit, îi vei observa reacția. Apelează și tu la această metodă de promovare a afacerii tale!
Sursa foto: https://www.piqsels.com/en/public-domain-photo-juusx