Neglijenţa unui agent de la o firmă de curierat rapid din Lugoj i-a lăsat pe angajaţii societăţii Salprest să aştepte după bonurile de masă care li se cuveneau.
Neglijenţa unui agent de la o firmă de curierat rapid din Lugoj i-a lăsat pe angajaţii societăţii Salprest să aştepte după bonurile de masă care li se cuveneau.
La sfârşitul săptămânii trecute, acesta şi-a lăsat autoturismul pornit în zona Pieţei Iosif Constantin Drăgan şi a intrat într-un magazin pentru a onora o comandă. Hoţii nu au stat mult pe gânduri şi au sustras omului un colet cu circa 1.000 de bucăţi de bonuri valorice în valoare de 9 lei fiecare, după care s-au făcut nevăzuţi.
Firma de curierat a suportat totuşi costul pagubei către societatea lugojeană, iar furtul a fost raportat poliţiştilor care fac acum cercetări pentru a prinde autorul.
Poliţia speră ca autorul furtului să folosească acum bonurile la magazinele de prin oraş. ”Poliţişti au împărţit societăţilor din municipiu indicii cu seriile de pe bonuri, astfel ca, dacă cineva vine să achite cu acestea, să poată fi alertaţi. Din câte ştim, există un cerc de suspecţi şi sperăm ca în scurt timp făptaşii să fie prinşi”, declara Andreea Cinteză, purtător de cuvânt în cadrul Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Timiş.
{jathumbnail off images=”images/Stiri/sitenou/bonuri.jpg”}