„Primăria Municipiului Lugoj anunţă că, datorită programului de lucru încărcat şi a problemelor ce se impun a fi rezolvate la sfârşit de an, programul de audienţe se suspendă în perioada 9 decembrie 2013 – 10 ianuarie 2014”, se arată într-un comunicat al instituţiei.
„Primăria Municipiului Lugoj anunţă că, datorită programului de lucru încărcat şi a problemelor ce se impun a fi rezolvate la sfârşit de an, programul de audienţe se suspendă în perioada 9 decembrie 2013 – 10 ianuarie 2014”, se arată într-un comunicat al instituţiei.
Până în prezent 200 de lugojeni s-au adresat direct primarului Francisc Boldea pentru a-şi exprima doleanţele sau nemulţumirile. Anul trecut, edilul a fost vizitat de 216 petenţi, iar în 2011 de 237.
Ce vor lugojenii de la primar?
Printre problemele pe care oamenii le expun în faţa primarului Francisc Boldea se numără imposibilitatea achitării taxelor şi impozitelor sau a facturilor ca urmare a veniturilor reduse, solicitarea de ajutor social, de ajutoare financiare şi materiale, de ajutoare pentru reparaţii şi reabilitare a imobilelor.
Neînţelegerile între vecini sunt şi ele în prim-planul audienţelor de-a lungul anului. Porcii şi vitele crescute în oraş deranjează prin miros şi gălăgie, de asemenea lugojenii s-au mai plâns de construcţiile din curţile vecine care le blochează vederea sau le strică peisajul.
Şi nerespectarea semnelor de circulaţie a fost sesizată primarului. În urma audienţelor, primarul prezintă problemele către şefii de birouri, iar aceştia trimit oameni la faţa locului pentru rezolvarea problemelor sesizate de lugojeni.
Audienţele se reiau din 10 ianuariue 2014
Înscrierea cetăţenilor se va face lunea între orele 8.00-10.00, la Compartimentul Relaţii cu Publicul, camera 7 a Primăriei Municipiului Lugoj, pe baza actului de identitate. Audientele vor avea loc miercurea începând cu ora 15.00. O persoană se poate înscrie şi participa la audienţe o singură dată la 30 de zile.