În cadrul întâlnirii pe care a avut-o conducerea Primăriei Lugoj zilele trecute la București la întrunirea Asociatiei Municipiilor din România cu primarii și cu președintele Senatului, președintele Camerei Deputaților, primul ministru și ministrul finanțelor, edilul șef a mai discutat despre posibile modificări legislative, în mod special cele privitoare la serviciile de utilitate publică reglementate de ANRSC, taxele de salubrizare, taxa de apă-canal și bineînțeles demersul inițiat la nivelul municipiului de a transfera gestiunea de apă-canal de la ”Meridian” spre ”Aquatim”.
”La momentul acesta, demersul este blocat pentru că Aquatim nu poate prelua personalul de la Meridian decât în baza unui memorandum, ținând cont că există acea ordonanță de blocare a angajării oamenilor pe posturi. Aquatim a și făcut memorandumul respectiv, am și discutat la Ministerul Dezvoltării, care are atributul în a iniția Hotărârea de Guvern privind aprobarea memorandului. Sper că, în cel mai scurt timp posibil, să avem această aprobare a memorandumului, astfel încât Aquatim să intre în activitatea curentă pe raza municipiul Lugoj”, a precizat Dobra.
În ultima ședință ordinară a Consiliului Local Lugoj din 2024, a fost aprobat un proiect de hotărâre privind transferul mijloacelor fizice (uzine de apă, rețele, branșamente, canale colectoare și de evacuare, stația de tratare a apei de la Tapia și stația de epurare a apei de la Jaber) de la municipalitate la Aquatim.