Cei mici au încercat prin toate metodele permise de Facebook să-şi mărească numărul de like-uri, aducând concursului o doză reală de competiţie. Mulţi dintre ei au dat share pe pagina lor sau a prietenilor, alţii au pus tag-uri pentru a fi mai vizibile desenele. Miile de like-uri din album au fost însoţite şi de comentarii încurajatoare.
Până la termenul limită, 24 februarie, ora 12, cele mai multe like-uri le-a primit desenul elevului Denis Colompar de la Şcoala Nr. 2. Compoziţia adolescentului de clasa a VII-a a adunat nu mai puţin de 1.072 de aprecieri. Tânărul se va alege cu o bicicletă în valoare de 650 de lei ca premiu din partea organizatorilor.
Pentru locurile II şi III lupta a fost extrem de intensă, câştigătoarea locului II fiind decisă în ultimele minute, iar diferenţa este de doar 5 like-uri. Iasmina Teslevici, cls. 0 la Şcoala „Filaret Barbu” (883 de like-uri) şi Andreea Georgescu, cls. a IV-a la Şcoala „Anişoara Odeanu” (878 de like-uri) vor primi câte un voucher de 100, respectiv 50 de lei, pentru cumpărături de la magazinul de biciclete Cool Bike de pe strada Bucegi.
„Mulţumim foarte mult celor 128 de elevi care şi-au dat toată străduinţa în desenele lor, dar şi profesorilor care ne-au ajutat cu organizarea”, a declarat Alin Roşu, organizator.
Campania Lugojul Pedalează este organizată de Clubul de Turism Concordia, cu sprijinul Redeşteptarea şi Go Media. Partenerii media sunt Nova FM şi Ten TV.
Locul II
Locul III