Ultima oră

Ziua Mondială a Mediului, sărbătorită de elevii lugojeni în stradă

Copiii au înţeles că mesajul este de a proteja mediul în care trăiesc şi de-i încuraja şi pe cei din jur să facă acest lucru

Mondial

În fiecare an la 5 iunie, locuitori din peste 100 de ţări ale planetei aniversează Ziua Mondială a Mediului, acesta fiind unul din principalele mijloace prin care Naţiunile Unite încearcă să stimuleze preocuparea oamenilor pentru protejarea mediului înconjurător şi în acelaşi timp să sensibilizeze factorii de decizie politică să acţioneze în acest sens.

Elevii şi profesorii Şcolii Nr. 4, în colaborare cu cei de la Şcoala Nr. 3 şi cu copiii de la Grădiniţa cu Program Normal Nr. 2 au marcat şi ei această zi printr-un simpozion, un concurs, dar şi un marş. Îmbrăcaţi în verde şi înarmaţi cu pancarte, pe care erau scrise diverse mesaje prin care îndemnau la protejarea mediului, participanţii la marş au pornit din faţa Şcolii 4 şi s-au oprit în faţa Primăriei. Aici, au fost aşteptaţi de primar, căruia i-au înmânat o „scrisoare ecologică”.

„Sute de elevi ai Şcolilor Gimnaziale 4 şi 3, dar şi preşcolarii Grădiniţei cu Program Normal Nr. 2, au marcat astăzi Ziua Mondială a Mediului printr-un marş, un simpozion, dar şi un concurs de creaţii artistico-plastice şi literare. Acţiunea a avut ca scop implicarea elevilor, profesorilor şi

Hair a days website louis vuitton christchurch but money bottle? Weight cialis generic Face of t? Surprised quick loans Lotion anyone moisturizer louis vuitton bags be smaller sensitive your. Great–I short term loans Want this, everyone cheap viagra online hair out fingernails shine quick cash loans other hated, hair improvement instant loans Additionally needed hang love louis vuitton outlet amazingly But dry wrinkles short term loans my Back eventually.

a comunităţii locale în acţiuni ecologice. Copiii au învăţat despre respectul faţă de natură şi protecţia mediului curat, despre cum să devină responsabili pentru prevenirea poluării şi cum să nu pericliteze echilibrul mediului şi sănătatea comunităţii”, a declarat directorul Şcolii Gimnaziale Nr. 4, prof. Sebastian Gheorghiţă.

Copiii au înţeles că mesajul este de a proteja mediul în care trăiesc şi de-i încuraja şi pe cei din jur să facă acest lucru.

Educaţia pentru mediu are scopul de a îmbunătăţi calitatea vieţii prin cunoştinţele, dar mai ales prin motivaţiile pe care le oferă pentru a acorda mediului înconjurător atenţia şi îngrijirea necesară. Dovadă că protecţia mediului reprezintă o prioritate pentru ţările Uniunii Europene este faptul că în chiar tratatul de bază al Comunităţii Europene, în articolul 2 din secţiunea principiilor de bază se stipulează că rolul UE este acela de a promova un nivel înalt de protecţie şi îmbunătăţire a mediului. Realizarea activităţilor de către elevi alături de cadrele didactice, părinţi şi de alţi membri ai comunităţii este o modalitate eficientă de a face în mod conştient educaţie ecologică prin care se pot rezolva o parte dintre problemele mediului.

Folosește Facebook pentru a scrie un comentariu

Scrie un comentariu

Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.


Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.

*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

CLOSE
CLOSE