Ultima oră

Strada Eminescu, blocată de tranșeele din asfalt

Mondial

Semnalele trase în urmă cu o lună de ”Redeșteptarea” nu au sensibilizat autoritățile locale.

Din păcate, acestea nu s-au mobilizat pentru asfaltarea unor străzi centrale, deși în imediata apropiere s-au desfășurat felurite evenimente, organizate chiar de Primăria municipiului Lugoj.

Un exemplu grăitor este strada Mihai Eminescu, situată în laterala Teatrului Municipal ”Traian Gro­ză­vescu”.

”Pe aici nu se trece”! – deviza se aplică perfect acestei străzi, unde circulația devine imposibilă, mai ales pe ploaie.

Așa cum spuneam, gro­pile din carosabil au fost umplute cu pietre și pământ, la care oamenii au adăugat resturi de țigle și ce au mai găsit la îndemână. În loc să se taseze sub presiunea anvelopelor, aceste materiale de strânsură au presat mai departe și au fisurat asfaltul străzii. Astfel, gropile s-au unit, formând o ”barieră naturală” în calea traficului auto. Chiar și șoferii care știu ce îi așteaptă la intrarea pe stradă au probleme, în rest, ce să mai zicem de cei care intră în plin! Traficul în zonă este imposibil, cu nervi și claxoane zilnic.

Locuitorii de pe strada Eminescu sunt exasperați.



”De mai bine de un an stăm cu ditamai groapa în fața caselor, toată strada e ca după bombardament. Au venit la un moment dat niște băieți cu o camionetă și au aruncat acolo piatră și pământ. Au făcut o așa zisă reparație, care, un timp, a ținut, dar acum e mai rău ca înainte”, spune G. P., unul din riverani.

”Strada e foarte circulată, aici e traficul spre Podul de Fier. Nici nu putem parca mașinile pentru că ne lovesc ceilalți din trafic care ocolesc gropile. Nu avem ce face, să le tragem pe trotuar? Intri pe stradă, dai direct în groapă, ca în Timiș”, este de părere D.L., unul din posesorii auto din zonă.

G.P. revine și sune că ”Măcar provizoriu, putea fi adus bitum reciclat, care se mai bătătorea și ar fi rezistat un timp. Mă gândesc că și primarul trece pe strada asta, nu?”

Amânarea repa­ra­țiilor, de peste un an de zile, poate fi explicată prin faptul că strada nu are rețea de apă. Unii proprietari iau apă de la fosta Casă Franceză, de pe Bucegi, iar alții, de pe Magnoliei, din colț. După introducerea țevilor, probabil că strada va fi asfaltată , dar până atunci, calvarul conti­nuă.



Desigur, Eminescu este doar un exemplu.

Deși între timp, trebuie recunoscut că anumite zone au fost puse la punct, altele continuă să sufere. Micro IV este cel mai ”spart” cartier, urmat de Micro III, cu ieșire spre Astalaș, cu vechile ”tranșee”, Ca­rai­man și altele.

Amânarea lu­crărilor nu are sens. Mereu vom mai avea de cârpit câte ceva, vom avea parte ba de ploaie, ba de caniculă cu soare puternic, apoi iar de frig și de ploaie și tot așa, mereu se vor găsi motive de amânare.



Folosește Facebook pentru a scrie un comentariu

Scrie un comentariu

Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.


Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.

*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

CLOSE
CLOSE