Ultima oră

Sensul giratoriu din Micro III, călcat zilnic de camioane

MondialSensul giratoriu din cartierul Micro III, intersecţie cu strada Valentin Rosada, arată ca după un cutremur.

Mare parte din dalele care-l înconjoară sunt smulse din lutul care ar trebui să le asigure o aderenţă la suprafaţa de pământ, aşezate cu zgârcenie de autorităţile lu­go­jene.

“Sensul, construit fără materiale de priză, e tranzitat, în special dimineaţa, de ca­mi­oane de mare tonaj, care vin sau merg spre balastiere. E prea îngust, pentru a face faţă a­ces­tor truckere. E prea strâmt p­entru a accepta un trafic greu. Mai sunt şi teribiliştii de week­end, care-şi dau în el ca într-o pernă şi astfel s-a ajuns ca jumătate din sens să fie dis­trus”, ne-a spus Sorin M. lo­catar într-unul din blocurile de pe strada Ceahlăului.

O si­tua­ţie asemănătoare se vede la circa 150 de metri, la intersecţia străzilor Primăverii cu Cloşca. O groapă acoperită cu nisip do­mină adunătura de drumuri, care până la urmă duc ori către cimitir, ori către centrul Lu­gojului.

Folosește Facebook pentru a scrie un comentariu

Scrie un comentariu

Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.


Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.

*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

CLOSE
CLOSE