Şefii C.N.A.D.N.R visează frumos pe autostrada Lugoj – Deva
Reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România visează frumos şi cred că lucrări care nu au putut fi realizate în mai mult de cinci ani pe autostrada Lugoj – Deva, pot fi efectuate în mai puţin de un an.
Încrederea acestora are la bază stadiul de lucru la ecoducte, considerat avansat, deşi pentru cele de pe lotul doi nici măcar nu a fost demarată procedura de achiziţie publică.
”Am vrut să văd loturile 2, 3 și 4 de pe tronsonul de autostradă Lugoj – Deva. În mod special, m-am oprit la pasajele verzi (ecoducte) ca să văd cum merg lucrările. Anul acesta am reușit să obținem autorizaţiile de construire şi acum, pasajele sunt construite în proporție de aproximativ 70%. Aşa după cum ne-am propus, anul viitor, în luna iunie, ar trebui să fie finalizate. Conform ritmului de lucru asumat de către antreprenori, cele trei loturi vor putea fi puse în circulație treptat, astfel încât la sfârşitul anului viitor să se circule pe întreg tronsonul autostrăzii Lugoj – Deva. În ceea ce privește secțiunea cu tunele de pe lotul 2, până la finele acestui an va fi demarată procedura de achiziţie publică”, se arată într-un comunicat de presă remis de C.N.A.D.N.R, după vizita de lucru pe şantier efectuată, la mijlocul săptămânii trecute, de către directorul general Cătălin Homor.
În prezent, în fază avansată de execuţie este lotul doi, în lungime de 28 kilometri, care ar putea deveni circulabil, până la sfârşitul acestui an, pe 17 kilometri, între Traian Vuia şi Margina.
Pe lotul trei, de 21,141 kilometri, gradul de execuție este puţin peste 60%, iar pe lotul patru, de 22, 139 kilometri, lucrările sunt realizate în proporţie de 50%. Acestea reprezintă bucata lipsă dintre Sibiu şi Nădlac pe autostrada A1.