Ultima oră

Retimul îngenuncheat! Societatea a îngropat securea războiului și a dat dreptate Asociației de proprietari nr. 2, din Micro IV

MondialNoul operator de salubritate, Retim, a cedat în disputa cu Asociația de Proprietari, nr. 2 din cartierul de blocuri Micro IV, de pe strada Nera și a renunțat la amenințările cu taxa specială (mărită de cinci sau zece ori) și Garda de Mediu, la care a recurs, având și sprijinul Primăriei Lugoj, pentru a forța pe președintele asociației să semneze un contract colectiv de salubritate pentru aproape 600 de persoane.

Zilele trecute societatea a pus anunțuri în scările de blocuri din Micro IV, care nu au contracte de salubritate și invită toți proprietarii de apartamente să meargă la casieria deschisă pe Splaiul Coposu, în clădirea fostului cinematograf “23 August”, pentru a încheia noi contracte individuale de salubritate, chiar din această săptămână.

“Au venit doi reprezentați Retim de la Timișoara și au spus că s-a făcut o greșeală în problema contractelor de salubritate și începând cu 17 octombrie se poate merge la casieria unității, din Lugoj pentru a se încheia contracte individuale. Deși ei au fost împotriva noastră de la începutul operării în Lugoj și până acum au refuzat o colaborare în care să ajungem la un acord comun, noi totuși îi vom sprijini cu baza de date pe care o avem la asociație și urmează să vină cineva de la Retim, așa cum am convenit, să consulte listele cu apartamente și persoane”, a spus Cornel Huțanu, președintele Asociației de Proprietari, nr. 2 din Micro IV.

Asociația a rămas singura din Lugoj care nu a cedat presiunilor Retimului și nici celor venite din partea primăriei, care a amenințat în repetate rânduri că va penaliza lugojenii din Micro IV cu o taxă de cinci sau zece ori mai mare pentru că asociația nu a semnat contractul de salubritate.

Președintele și administratorul asociației în cauză au refuzat, argumentând prevederile legale existente, să preia asupra lor sarcinile ce revin de drept operatorului privat de salubritate: asigurarea și controlul selectării corecte a deșeurilor de către populație, identificarea numărului real de persoane care generează gunoaie, urmărirea datornicilor și recuperarea datoriilor pentru facturile neachitate, precum și serviciul de încasare a sumelor facturate pentru serviciul prestat.

Folosește Facebook pentru a scrie un comentariu

Scrie un comentariu

Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.


Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.

*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

CLOSE
CLOSE