Ultima oră

Punct și de la capăt! Lugojul pregătește implementarea Ghișeului unic

MondialJoi, 8 august, a avut loc conferința finală a proiectului prin care s-a obținut un certificat ISO 9001 de management al calității în Primăria Lugoj. Proiectul, intitulat ”Dezvoltarea unui management performant în cadrul Primăriei Municipiului Lugoj prin optimizarea proceselor orientate către beneficiari și optimizarea resurselor umane” a fost co-finanțat din fonduri europene, prin programul POCA (Programul Operațional – Capacitate Administrativă) 2014 – 2020. Valoarea totală a proiectului a fost de 290.435,85 lei, din care suma de 284.627, 13 lei finanțare nerambursabilă, primăria lugojeană contribuind cu 5.808,72 lei.

Perioada de implementare a proiectului a fost de 14 luni, între 28 iunie 2018 și 25 august 2018. 

”Proiectul a avut, ca obiectiv general, o transparență mai bună în ceea ce privește serviciile oferite de Primăria Municipiului Lugoj, creșterea calității și eficienței serviciilor din cadrul PML în slujba cetățenilor orașului, a ONG-urilor etc. Una dintre activități a fost cursul de instruire pentru 60 de angajați din cadrul PML în managementul calității și zece auditori interni, care au obținut și certificate de calificare”, ne-a declarat managerul de proiect Liviu Savescu.

Savescu subliniază că acesta este un pas spre implementarea Ghișeului unic.

”În implementare există un proiect prin care se dorește realizarea unui ghișeu unic în cadrul PML. Acest proiect va dura până la începutul anului 2021 . Este un proiect foarte larg. În cadrul lui se vor elabora o strategie de dezvoltare nouă și una de oraș inteligent (smart city), dar cea mai importantă activitate va fi dedicată unui nou portal, astfel încât aproape toate serviciile pe care le oferă PML să fie oferite online, direct cetățenilor, fără a mai fi nevoie de deplasarea la primărie. Asta înseamnă o nouă configurare a sistemului, a rețelei și programe specializate”.

Echipa proiectului încheiat joi a fost compusă din managerul de proiect Liviu Savescu, asistent manager de proiect – Flavia Coraș, responsabilul logistic – Călin Gongola, responabil de audit – Poliana Iovicescu și Ana Marina Țubrea, responsabil vizibilitate.

Folosește Facebook pentru a scrie un comentariu

Scrie un comentariu

Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.


Vă rugăm să scrieţi comentarii în legătură cu subiectul articolului. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului, jigniri sau injurii aduse celorlalţi cititori care au scris comentarii duc la ştergerea comentariului sau chiar la blocarea IP-ului folosit. Redeşteptarea nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea acestora revine integral autorului. Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.

*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

CLOSE
CLOSE